„McDonald’s“ pristato ypatingą naujieną

Atsižvelgdami į augantį susidomėjimą augaline mityba, greito aptarnavimo restoranų tinklas  „McDonald’s“ Lietuvoje pristato naujieną – „McPlant“ su augaliniu paplotėliu. Paragauti naujojo „McPlant“ visuose „McDonald’s“ restoranuose Lietuvoje galima nuo sausio 10 dienos.

„McPlant“ pagrindinis išskirtinumas – sultingas augalinis paplotėlis, sukurtas bendradarbiaujant su „Beyond Meat®“ ir siūlantis pamėgtą „McDonald’s“ skonį augaliniu pagrindu. Tai atveria naują augalinės mitybos pasirinkimą  „McDonald’s“ restoranuose, rašoma pranešime žiniasklaidai.

mcplant1

„McPlant“ bus pardavinėjmas du mėnesius. Foto: bendrovės archyvas.

„Su McDonald's“ mes įsipareigojame įsiklausyti savo lankytojų ir nuolat diegti naujoves bei plėsti patiekalų įvairovę, kuri patenkintų skirtingus skonius ir pasirinkimus. Džiaugiamės, kad 2024-uosius metus pradedame su pirmuoju suvožtiniu, pagamintu su augaliniu paplotėliu – „McPlant“. „McPlant“ nauja forma perteikia kultinį „McDonald's“ skonį, kurį mūsų lankytojai puikiai žino ir mėgsta. Pastebime, kad žmonės vis labiau domisi augaliniais produktais, todėl mums malonu „McDonald's“ mėgėjams Lietuvoje suteikti galimybę paragauti naują, ypatingą skonį. Lietuvoje „McPlant“ pradedamas pardavinėti bandomąjį laikotarpį, tad kviečiame ragauti visus, kurie kasdien renkasi augalinę mitybą, arba – yra tikri mėsos mėgėjai ir nori išbandyti naujus augalinius patiekalus“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Vladimir Janevski, „McDonald's“ generalinis direktorius Baltijos šalyse.

„Sausį daugybė žmonių visame pasaulyje skelbia „Veganuary“ mitybos iššūkį – stengiasi rinktis augalinį maistą ir riboti mėsos vartojimą. Lietuvoje taip pat yra panašios iniciatyvos atitikmuo – nemokama augalinių atradimų programa „Nori gali“, kurioje sausį dalyvauja keli tūkstančiai žmonių. Galimybė savo pamėgtuose restoranuose rasti didesnį augalinių patiekalų pasirinkimą yra labai svarbi. O su alternatyvomis, kaip augalinės kilmės paplotėlis, keisti mitybą nėra taip sudėtinga, kaip įsivaizduojame. Puiku, kad šiuos pokyčius atspindi ir palaiko greito aptarnavimo restoranų lyderis, sausį Lietuvoje bandomajam laikotarpiui pristatantis „McPlant”“, – pastebi augalinės mitybos specialistas Paulius Paulauskas, jau daugiau kaip 5 metus plėtojantis projektą „Inovatyvi mityba“.

 

„McPlant“ sudėtyje turi augalinį paplotėlį, pagamintą iš žirnių, ryžių, bulvių ir burokėlių. Jis sukurtas kartu su „Beyond Meat®“ – augalinės mėsos lyderiu. Bendro darbo rezultatas – švelnus ir sultingas paplotėlis, kurio tekstūra ir skonis primena tradicinę mėsą. Paplotėlį apgaubia bandelė su sezamo sėklomis ir kiti klasikinių „McDonald's“ mėsainių ingredientai: pomidorai, salotos, agurkai, svogūnai, garstyčios, kečupas, majonezas ir čederio sūris, kiekvienam ragaujančiam suteikiantys visą daugelio jau pamėgtą „McDonald's“ skonį ir patirtį.

 

Augalinis „McPlant“ paplotėlis restoranuose Lietuvoje kepamas ant to paties grilio, kaip ir visi kiti mėsainiai, mėsos gaminiai ir produktai su kiaušiniais – į tai turėtų atsižvelgti veganiškos ar vegetariškos mitybos principų besilaikantys žmonės.

Lietuvoje „McPlant“ jau galima įsigyti visuose 17 „McDonald's“ restoranų, jo bandomasis laikotarpis tęsis du mėnesius arba iki kol baigsis reikalingų ingredientų atsargos.